Na obecním úřadě
Pro vyřízení běžné agendy nás navštivte na obecním úřadě v úředních hodinách, které jsou:
Pro vyřízení běžné agendy nás navštivte na obecním úřadě v úředních hodinách, které jsou:
1.1.-31.5.
středa 17:00-19:00
1.6.-31.12.
středa 17:00 - 18:00
První středu v měsíci (zasedání zastupitelstva od 18.00) 17:00 - 18:00
popis postupů pro řešení životních situací na úřadě v Hradci Králové
Pro elektronickou komunkaci můžete využít oficiální emailovou adresu divec@seznam.cz nebo datovou schránku. Pro zaslání dotazů lze také použít kontaktní formulář v sekci kontakty.
Pro žádost o informace využijte návod Poskytování informací. Pro komunikaci se státní správou lze využít též služeb Czech Point.
publikováno: 7. 2. 2023
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
publikováno: 3. 11. 2022
Starosta
Ing. Roman Hrnčíř
Místostarostka
Kateřina Medková
Zastupitelé
Zdeněk Medek
Martin Beran
Pavel Tojnar
publikováno: 9. 4. 2022
Obecní úřad
Obecní úřad obce Divec je vám k dispozici každou středu od 17:00 - 19:00, kdy si zde můžete vyřídit všechny potřebné záležitosti.